söndag 7 augusti 2011

Förtal

Förtal är ett brott som innebär att sprida uppgifter om någon i syfte att utsätta honom eller henne för andras missaktning.

Känns som att det ordet behövdes förklaras. Det är inget som jag sysslar med, inte på bloggen, inte på facebook, inte i verkligheten. Men om någon skulle få för sig att på något vis gå vidare med det så ser jag fram emot det. Förresten-leta gärna upp på bloggen och länka inlägget till mig där det skulle finnas något "förtal" i en kommentar.

Jag har inte bloggat här på länge och kommer inte heller att göra det. OM jag skulle börja med en ny blogg kommer de som kan vara intresserade av att läsa mina tankar om min familj och min vardag bli inbjudna.
Ni/Du som bara läser av ren jävelskap och nyfikenhet kommer inte bli det.

En myyycket lång stubin har jag, men även den brinner upp.

5 kommentarer:

  1. Oj det låter verkligen inte bra detta!! Vet ej vad det handlar om men baktalas är aldrig Roligt :-( Hoppas allt är bra för övrigt :-) Kram Monica Skog

    SvaraRadera
  2. Testar att skicka en kommentar från Mozilla Firefox, ser ut att fungera här nämligen men inte med Explorer!

    SvaraRadera
  3. Jaha, se där det fungerar. Jag har skrivit ett inlägg till dig Tissa! Du kan ju gå in och läsa om du vill!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Jag har varit in och kollat din fotosida! Jag är mållös½! Vilka kort!! Hur får du dem så färgrika? Jag har jättesvårt att få till så klara starka färger på mina kort. Har provat att göra egna inställningar och det blev lite bättre men de vlir lite gula ibland då1 Du har hittat ditt kall tycker jag! (tummen upp)
    Kram!

    SvaraRadera