lördag 30 juni 2012

Otippat

Idag skulle jag på bröllop, min uppgift var att fotografera min kusins bröllop. Men oturligt nog ligger brudgummen i feber o kräks. Verkligen så trist för paret!! Men maten är förberedd så vi tar det idag o hoppas få gå till kyrkan snart.
Mina kattbebisar verkar bli stabilare o mamma Cindy har fått antibiotika o energimat. Jag skulle bra gärna behålla varenda ett av de små undren. När jag blir gammal kommer jag va kattkvinnan som bor i ett ensligt hus med alla sina katter! Nu ska jag gå o va med på en begravning för tredje dagen i rad. Felix är "präst",
en fågelunge har navigerat fel o in i vårt fönster. Av jord är du kommen....



-bloggat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Va ni är underbara som är sååå fina med djuren. Här har vi haft 3 begravningar; en sädesärla och 2 bedårande söta sorkar :( .Barnen sjöng blinka lilla stjärna och plockade blommor.
    Era foton från bröllopet är så vackra!
    Hoppas ni får en finfin helg och att det går bra med kissemissarna!
    Kram Monica Holmsten

    SvaraRadera
  2. Tack Monica :-), ja vi tycker alla om djur och de ska alla behandlas med respekt. Ja till och med ormar, tycker inte om djurplågeri på något djur alls. Va gulligt med Blinka lilla stjärna. När vi begravde en höna hos mamma o pappa en gång för ett antal år sedan så stämde evelina in med - Ja må du leva!! Ja det är ju tanken som räknas :-). Härligt attdu gillar bilderna från bröölopet, de gör jag också :-)! Hälsa min lillebror och sköt om er :-). Kram!

    SvaraRadera