söndag 1 juli 2012

Jobb

Jag förstår att jag tjatar om katterna men jag är sååå betuttad i dom. Här kommer ett foto på tjockisen Bull. Resten är döpta till Beata, Bacardi och Breezer. Är lite orolig över hur Breezer ska få mat nu när jag ska jobba... Jag hoppas han kan sköta det själv annars får jag anlita en matare tills på tisdag.


Imorgon är första dagen på sista veckan innan semestern. De ska bli väldigt skönt med semester o visst MÅSTE och BORDE värmen komma då, jag vill ha 25 grader varmt i strålande solsken. DÅ tar jag barnen o drar till Öland, de får väl bli att bo i tält:-). Anders han får va hemma o jobba.
Näe nu ska jag krypa ner i sängen, det har jag velat sen jag klev upp. Det kostar på att va extra kattmamma om nätterna:-). Godnatt!

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar