måndag 2 november 2015

Som blixt från klar himmel!

Heeeeelt plötsligt när jag satt i bilen på väg till jobbet så kom jag på inloggningen till den här bloggen. Jag som har försökt så himla många gånger i två-tre år! Den här bloggen har ju funnits i urminnes tider så det är nog den jag kommer hålla till på. Det är ju helt tokroligt att läsa de äldsta inläggen! Headern (fotona högst upp) är ju sedan Hedenhös men det bryr jag mig inte om nu. Jag älskar bröllopsbilderna lika mycket nu 3 år senare som då.

Hela kvällen har gått åt till att boka hotell och annat då jag fyller 40 år om cirkus 1 månad. Det mesta går i stöpet hela tiden, det skiter sig hela tiden pga av NÅT som är fullbokat, felbokat, jourtid osv..... Men nu är det bokat! Efter lite blod svett och tårar. Nja inte blod, men faktum är att både tårar och förmodligen svett infunnit sig i ren frustration och besvikelse. Men nu tror jag det blir toppen! Att åka utomlands på en weekend var hur kört som helst, svindyrt när man vill åka specifika datum. Göteborg och lite heavy methal på det blir gör bra.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar