torsdag 23 juli 2009

Få se här nu...

... jag skriver inte särskilt ofta och ingen har läst bloggen , eller iaf kommenterat sedan 11 juli. Så jag frågar mig varför jag har den kvar? Det rinner nog till slut ut i sanden och sen avslutar jag den. Jag tror att jag mest har behov av att skriva när livet inte är på topp och just nu mår jag jättebra, ja utifrån de saker jag måste acceptera o stå ut med. Och jag tror inte ni är så intresserade av att bara läsa när jag är nere! Snacka om energitjuv!

Jag finns ju faktiskt på facebook också :-).

3 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg.. men har inte varit hemma på ett tag så jag har inte kunnat kommenterat.. så nu har jag läs i kapp.. ler.. det är skönt att läsa att du tycker om ditt jobb.. Ha en trevligt helg.. kram J

    SvaraRadera
  2. Jag läser men kanske är dålig på att kommentera. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Läser också din blogg,men dålig på att kommentera.Kram Nettan

    SvaraRadera