tisdag 4 augusti 2009

Stiltje

Fortfarande är jag väldigt sparsam med mina inlägg. Allt är bara så toppenbra. Jag älskar livet och njuter!

Det enda nya är väl att min flitiga sambo börjat måla om huset. Det ska bli väldigt spännande att få se hur den grå färgen blir *nervös*.
Jobbet är toppen. Jobbar mycket med en kvinna som är så himla tuff. Jag hoppas att jag är som henne när jag är lika gammal, 62 år! Hon har haft fibromyalgi hela livet och vägrar ge upp och är hurtigare och envisare än vad jag är. Hon är helt enkel underbar och jag lär mig massor av henne just nu.

Evelina börjar plugget om två veckor, klass 4! Hon har vuxit mycket den här sommaren och vi har kommit varandra närmre. Tur det för puberteten närmar sig med stormsteg....
Förra veckan va vi på Allsång i Storebro. En underbar upplevelse när Evelina fick se EMD och när Danny dessutom frågade vad hon heter och sa att hon är söt va succen ett faktum. Hon är nu ett hängivet fan och älskar Danny.

Nej nu ska jag gå och krypa ner och läsa lite innan jag somnar. Nattinatt!

1 kommentar:

  1. Det är det lilla som räknas,det var likadant här med Julia. Kram Lena

    SvaraRadera