tisdag 29 september 2009

Segt....

Den här veckan jobbar Anders sent och det känns som att tiden står stilla. Jag kommer hem tidigast kl. 17 och jag tycker inte jag hinner nånting. Man ska äta och fixa till här hemma sen är de läggdags.

Jag ska gå o ta nya sköldkörtelprover snart. Jag har svårt att svälja och har börjat tappa ord och korttidsminnet spökar mer igen. Det är jobbigt och gör mig ledsen... man känner sig ganska kass när man VET att man inte minns saker man BORDE minnas. Oerhört frustrerande.
På jobbet har jag som tur är fått som vana att skriva ALLT i kalendern direkt så jag är säker på att det inte glöms bort.

Mor o far kom förbi förut och visade sin nyinköpta pärla, en sprillans volvo. snyggaste modellen Volvo hitills har åstadkommit enligt mig. Själv har jag lagt mina planer på att köpa ny bil på is. Vi har ju tänkt renovera barnens rum i höst och så vill jag satsa på att vi investerar i ett nytt badrum istället. Och eftersom vi hittills klarat oss från lån för att renovera så fortsätter vi på den linjen och sparar. Tack Anders för att du bankat in lite ekonomivett i min skalle!

Nu ska jag gå o pussa på barnen innan jag ska lägga mig och läsa lite utvecklingspsykologi. Jag behöver uppdatera mig lite och tycker det är himla intressant och fundera på hur jag tror att vi människor är funtade. Godnatt.

1 kommentar: