måndag 11 april 2011

How to use a useless man

5 kommentarer:

  1. Hahah, vad roligt!
    Men du, hur tycker du att linsen du köpte fungerade? Jag har nämligen köpt ett Macro Lens Kit på tradera i dag, men börjar ju att fundera nu om det är bortkastade pengar!!! Lite sent påtänkt kanske...(hihihi) Men vad tycker du om ditt? (jag antar att det är ett sådant som du har som jag har köpt)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar mitt som jag köpte på netonnet för 249 kr. Förstod inte först varför de krånglade, jag fick inget fokus men insåg att man måste va ganska nära motivet för att kameran ska godkänna fokuskärnan. Nu älskar jag min närbildslins- OCH priset på den.

    http://www.netonnet.se/art/foto/objektiv-blixt-och-filter/filter/filter-52-mm/Hoya-Nrbildslins4HMC52mm/059696.4584/

    Hoppas du blir nöjd! Kram.

    SvaraRadera
  3. Ok tack för tipset! Jag köpte detta för 400:-, det är 4 st med olika "styrkor"! Hoppas att det fungerar för mig med!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ha,ha!! Första bilden var ju bäst!

    SvaraRadera
  5. kanon bra, mitt i prick

    SvaraRadera