måndag 18 april 2011

Uppdatering om påfåglarna

Jag ser att någon ogillar mina foto på påfåglarna. Det är helt okej. Det kanske är för att man inte tycker fotona är bra eller för att man inte gillar fåglar- vad vet jag!

Men en tanke slog mig att man kanse inte tycker om att fåglarna är i fångenskap och då vill jag förtydliga att dessa fåglar lever HELT fritt. Värsta lyxlivet har de, de får mat och har en hel ladugård att gå in i när de vill och sen har de hela hagar och skogar att tillbringa sin lediga tid på. Ja, jag ville bara tala om det så att det inte blir några mittförstånd.

Tjillevippen!

3 kommentarer:

  1. Va, är det någon som inte gillar dina kort på fåglarna? Jag tycker de var jättefina, + att man ser väl att de har ett stort område att röra sig på! Jag menar, hundar och katter går bra att ha i "fångenskap" men påfåglar går inte eller?. Samma med undulater får man ha sådana i bur? Usch nu blev jag arg utan anledning det kanske inte ens var någon som var arg på fåglar i fångenskap! (hihihi)

    SvaraRadera
  2. ja det verkar vara det och idag är det två som tryckt på ogilla-knappen. Man blir skapligt nyfiken på vad det är som ogillas :-)!

    SvaraRadera
  3. Aha, de där rutorna har jag missat helt!

    SvaraRadera