torsdag 25 juni 2009

Det nalkas semester!

Imorgon går vi på två veckorssemester o vädret är toppen! Är de sant?? Ja jag tror det.

Jag har nyss bokat en resa till Gotland där vi ska tillbringa fem dygn på Åminne camping i våran husvagn. Hoppas det blir så bra som jag förväntar mig... Jag är bra på o ha illusioner om den perfekta familjen i den perfekta idyllen och jag brukar bli besviken. Men jag är medveten om att det oftast är mina egna förväntningar som gör mig besviken. Man måste också va beredd på att det tillhör att barnen bråkar, saker fattas, man vill olika saker, att man är trött och att man faktiskt ibland behöver gå iväg alldeles alldeles själv o bara få vara med sina egna tankar.

Känns inte helt fel att tillbringa tiden på den här stranden.








På jobbet trivs jag enormt! Grämer mig redan över att det är en visstidsanställning på ett år...

5 kommentarer:

  1. Ser riktigt, riktigt trevligt ut ju! Det perfekta livet som finns i böcker o resebroschyrer är ju dock inte särsklit vanligt ;-)) Men du kan ju njuta ändå verkar det som ;-)) Visstidsanställning behöver du inte bekymra dig över. Vad jag förstått så är det än term för fast anställning. Ofta finns det dock en sex månaders provanställning och har du inte det? Ja, då tror jag du sitter riktigt säkert ;- )))

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att komma iväg lite. Ni kommer säkert att trivas utmärkt i husvagnen.

    SvaraRadera
  3. ni behövde ha någon som kunde gasa lite i vagnen " morfar"

    SvaraRadera
  4. Ha en toppen semester kram Nettan

    SvaraRadera
  5. Tina svarar pappa29 juni 2009 kl. 10:52

    Tssss...pappa. Gaserna tar sig nog ända ut från sommarstugan till Gotland om du tar i lite extra. Du är rolig du! kram.

    SvaraRadera