onsdag 3 juni 2009

Tjenixen!

Idag regnar det.... men de gör ingenting. Hoppas de blir fint till helgen när alla har examensfest o dylikt.
Ikväll ska vi åka o kolla på en husvagn i Hultsfred :-). Hoppas den är fin och att det går att pruta lite. O HÄR har vi den. Om vi köper den så hoppas jag att vi kan tillbringa tid på Öland, vid mamma o pappas sommarstuga eller att man bara kan åka till Försjön o ställa den över en natt när man får lust.
Snart ska Marina o Ronny gifta sig. Funderar på vad jag ska köpa i present, inte helt lätt men jag kommer nog på nåt. De ska bli så roligt att se på när bästa vännen gifter sig, tårarna kommer spruta! Ja, de ser jag verkligen fram emot.
Nej nu ska jag försöka röra ihop någon egenhändigt gjord räksoppa. Spörs om de går att äta.

5 kommentarer:

  1. Vad fin husvagnen är..ler. Hoppas att den är fin och att ni kan pruta.. ler.. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med husvagnen? När jag klickade på länken stod det att den redan var såld. Var det ni????

    SvaraRadera
  3. Jajamen, de va vi :-). Så nu är man husvagnsägare. Den va jättefin o lagom stor, tror jag. Så nu planerar jag semester på Öland för fullt! Sol o bad i massor.

    SvaraRadera
  4. det blir ingen ölandssemester, de ska dra ur bottenpluggen, så det blir ett torskgrund. morfar

    SvaraRadera
  5. Vad härligt. Du kan väl lägga upp bilder så jag får se den ändå :-) Längtar verkligen tills vi ska ut med husvagnen nu. Vi har bokat en vecka på Saxnäs på Öland från den 24:e juli till den 30:e. Sedan funderar vi på Gränna nu när skolan slutar, men vi får se hur vädret blir.

    SvaraRadera