onsdag 10 juni 2009

Skolavslutning 9/6-09




Igår slutade min lilla skrutta klass tre, alltså mellanstadiet. Herregud, de va ju inte länge sen hon började F1. Det var en väldigt fin skolavslutning. Evelinas klass sjöng bl. a "På väg" som jag tror Ted Gärdestad har skrivit. Tyvärr va de alldeles för långt program i kyrkan, en timma. Mindre barn orkar inte sitta i kyrkan så länge, men Felix höll ut väldigt länge innan mormor o morfar gick ut med honom.
Nu har sommarlovet börjat för Evelina. "Sommar"lovet? Vart är då sommaren?...

Idag slutade jag mitt vikariat, känns så skönt. Jag har nog mest räknat ner dagarna de två sista veckorna och ser väldigt mycket fram till på måndag när jag börjar mitt nya jobb.
Nu ska jag vila, jag är så evinnerligt trött och tänkte ha lite energi framåt kvällen för att hälsa på min nya granne :-). Sara, har äntligen flyttat in!

2 kommentarer:

  1. vilken söt dotter du har.. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Va härligt med sommarlov och vacker e Evve oxå! skönt med nytt jobb ;) kram Marina

    SvaraRadera