torsdag 18 juni 2009

Inget behov

Just nu har jag inget behov av att skriva. Allt är bara så väldigt bra.
Jobbet är helt fantastiskt roligt och mina arbetskamrater är jättetrevliga o omtänksamma. Ja jag vet, smekmånaden har bara börjat men det känns verkligen som att de här passar mig. Idag har jag påbörjat mina första uppdrag från utredningsgruppen och det är väldigt spännande. Nu är jag verkligen behandlare på riktigt och jag får äntligen användning för min utbildning och kompetens! Jag har fått mitt kontor och får inreda hur jag vill. Väntar på mina visitkort nu, känns HELT okej.

Imorgon är det midsommar. Vi blir ett femtontal med barn här hemma och det ska bli jätteroligt. Hoppas vädret håller i sig så att vi slipper regnet iaf, v i har partytält men det blir så trist om det regnar... Så vi får hålla våra tummarna att vi får en sådan midsommar som vi alla drömmer om.

TREVLIG MIDSOMMAR!

1 kommentar:

  1. vädret kan inte bli sämre, det är iså fall snö, trevlig midsommar önskar kalle å måta

    SvaraRadera