söndag 28 juni 2009

Fantastiskt bröllop

Igår blev min bästa vän Fru Davidsson. Hon va så vacker att man nästan tappade andan. Det va ett väldigt vackert bröllop (eller som Felix säger brö-lopp, haha, vi skulle jaga bröd enligt honom) med gitarrspel och sång i kyrkan. Rätt va det va så började Evelina slå mig på armen men jag va så inne i bröllopsakten att jag inte fattade att hon ville nåt. Till slut blev hon väl halvt hysterisk och då va det en megaspindel som kröp uppför hennes ben. Felix blev fort rastlös och vi skrattade gott när han la sig ner tyst i Anders knä o så brast utbrast han :- Mamma o pappa....., har vi semester nu? Det lät så tydligt för han har fått de här med semester på hjärnan o frågar hela tiden om vi har semester. Han försöker väl lista ut vad semester innebär.



I alla fall, bröllopet va fantastiskt och jag klarade av rollen som värdinna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar