söndag 20 juni 2010

Nya härliga kommentarer

I fredags fick jag den här serverad:

"Mamma, du är IDIOT- snygg". Jag vet faktiskt inte om han menade det positivt eller om de va tvärtom men ett gott skratt fick vi.

Idag hörde han en låt han kände igen och då slungade han ut den här:

"Jag håller ett öra på den här låten". Hahaha, så klockrent bra. Det han säger är ofta på något vis så logiskt.

Själv fick jag till den här meningen idag:

"Det är som att klatta kappen baklänges". Ja ni kan säkert lista ut va de va jag skulle säga?

Ett annat av mina favorituttryck jag fått till är:
"Varma assbågar" (vassa armbågar) och
"Det är på dom grunda haven dom djupa fiskarna går".

1 kommentar:

  1. Himla kul! Jag är också en "fel pratare" ibland vänder jag bara på saker och ibland styr hjärnan till det så jag säger helt fel ord. Vennpessare är en klassiker, jag satt i hallen (halsen) en annan. Ja så blir det väl när huvudet är snabbare än munnen eller är det tvärtom?
    Ha det bra!
    Spindelkvinnan

    SvaraRadera