måndag 28 juni 2010

Kalas

Felix va på kalas hos en kompis i söndags, ja det va ju för tusan igår! Det va ett väldigt bra kalas, lagom av allt och de gillar jag. Med på kalaset va Majkens mamma Johanna som brukar vara framme och fotografera och det gjorde hon även idag. Hon har lagt ut foton på sin blogg och HÄR är länk till foto på Felix. Passa på att titta på hennes andra fotografier. Jag ska leja henne att ta en fotoserie på mina barn nu när det finns så fina sommarängar (om hon har tid och vill).

Vilket underbart sommarväder vi har! Jag njuter även att jag idag faktiskt gnällde lite på värmen....

4 kommentarer:

  1. fina bilder på härliga ungar. jag tror du kan ta bra bilder med en bra kamera också.KÖPE Å KÖPE HAR VÄL ALDRIG HÖRT PÅ MAKEN??? "morfar"

    SvaraRadera
  2. hahaha! Ja precis så är de pappa. Anders är just nu ganska ilsk på att kostnaden för Forden dragit iväg så mycket.... Kommer ni ikväll? De tycker jag.

    SvaraRadera
  3. jag ska på möte på moliljan ,kan inte komma

    SvaraRadera
  4. Äh va du far omkring! Du ringer ju inte ens varannan dag längre! Skärpning ;-). Imorgon kanske?

    SvaraRadera