måndag 14 juni 2010

Vad hände!?

Det hade kommit nya designer och det slutade med att jag blev av med min.... Hade visserligen tänkt ta bort min banner så att ingen ska känna igen min blogg så lätt. Så nu fixade det sig ju!

Ja som ni märker bloggar jag inte ofta längre, men jag blir väldigt glad när de tittar in gamla favoriter. Det finns de som kollar min blogg ibland men som aldrig kommenterat, vet inte varför. Kanske vill man smyga lite men vill inte visa att man är nyfiken. Jag kan själv vara sådan ibland!

3 kommentarer:

  1. Hej Tissan....läser ibland då o då...du är kvar o det är roligt. Jag har dig på mitt skrivbord, så jag inte glömmer dig alldeles. Vad gör du annars i sommar? Fotar du mkt fortfarande? Hälsa o må så gott..:-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Gillar designen, fin färg o form. Intressant med apatiska barn... Kroppen och själen är starkt sammankopplade med varandra. Finns inte denna apati på riktigt så finns inte heller utbrändhet och depression. Tänker man så så blir allt lite tillspetsat. Ingen skulle väl komma på att ifrågasätta en ensamstående, medelålderskvinna med tre barn och heltidsjobb när hon går i väggen. Varför är många då så tvivlande inför apatiska barn med en mycket trasig och tragisk bakgrund?
    Ha en bra dag!
    Spindelkvinnan

    SvaraRadera
  3. Ja, jag är ju in lite då och då, men det är ju inte så ofta det står något nytt, häromdagen var jag in och, nä inget nytt! Idag går jag in och helt plötsligt står det en MASSA nytt här! Roligt! Dessutom var ju designen ny också! Snygg, och som du skrev i ett inlägg, bra att den ändrade på det som du redan tänkt att ändra på!
    Kram!
    Angående apatiska barn så tänker nog jag lite som du har tänkt. Kanske behöver se med egna ögona jag också för att riktigt tro på det! Det jag tyckte var så konstigt, när det blev skriverier för några år sedan, var att när en visades upp i tidningarna så ramlade det in flera stycken sedan och det är då man börjar fundera på fejk!

    SvaraRadera