söndag 20 juni 2010

Spöktimmen nu.

Jag kan inte sova så här sitter jag. Oftast somnar jag innan jag lägger huvudet på kudden, men det är så mycket som snurrar i huvudet nu. Behöver rationalisera i hjärnan och plocka bort onödiga tankar men det är så svårt ibland. De ligger där o gror iallafall.

Har suttit och tittat lite på dagens bröllop, ja ni läste rätt. Woooow...vilken grej. Förstår lite mer nu hur stort det är. Det va vackert även att jag tyckte Viktorias hår och klänning va lite stelt för min smak. Kunde hon inte haft en enda liten lock som hängde ner?

Vilken upplevelse de måste vara för Daniel och alla hans släktingar, det är nog de som imponerar mest på mig. Daniel imponerar med att våga tro på att man klarar en sån uppgift som att vara man åt en blivande drottning.
Ja det var ett vackert bröllop...Tyvärr somnade jag när de sa Ja till varandra i kyrkan och vaknade när de stog utanför kyrkan igen. Men- de lär väl bli ett antal repriser de kommande månaderna -åren- seklen.

Nu ska jag prova att lägga huvudet på kudden igen. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar