lördag 26 november 2011

Jag älskar överraskningar!

O de fick jag idag. En överraskning i form av att jag och Anders ska åka till Linköping och där blir jag bjuden på god mat och bio o innan det lite mysigt strosande i stan. Såna presenter uppskattar jag mycket, speciellt som det är med min bästa vän, min underbara sambo.

Jag är mycket imponerad av hur han tredje året i rad lyckas prickain årets blåsigaste dag då vi ska ut o åka. Förra året-snöstorm i Kalmar. Året innan-en ännu värre snöstorm då vi åkte till Stockholm fast men rekommenderades att stanna inomhus. Det tog över fem timmar till stockholm och det blåste satans kallt med -22 grader = 2000 minusgrader i orkanstyrka (okej lite överdrivet).

Det blir intressant att se hur dagen avlöper i stormen. Nu ska jag gå o göra mig ltie snygg för min sambos skull :-). Frågan är om han märker nån skillnad. Återkommer om det ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar