söndag 27 november 2011

TACK ÄLSKLING! Men du Berit kan gå o lägga dig!

Gårdagen va så super. Vi började med att shoppa lite och jag fick VÄLJA något :-). Hittade ett par fina klädesplagg till slut. Sen åt vi på Olympia och det va bland de godaste jag ätit, den grekiska restaurangen lägger vi på minnet- OLYMPIA. Kalvytterfile med dragonsås och en underbar potatisgratäng till det. Mmmm! Efteråt intog vi Coffeehouse och njöt av en amarettolatte med helt wouuunderful praliner till. Kände mig extremt bortskämd och lyxig igår. Sist men inte minns fick jag välja en bio, såklart Twilight eftersom jag sett de innan. Verkligen en riktigt mysig kväll.

Idag har vi stått på torget och sålt kakor till evelinas klass för kommande klassresa. De va ju ingen jättehöjdare o stå där och sälja kakor med BERIT i sällskap, plus regn. Men de gick de med! Men de är mycket mycket kakor kvar.

Här hemma har jag gjort de sista till advent och spelat lite med felix. Nu blir de glögg, lussebullar och lite mys. Känner mig riktigt på topp! Härligt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar