onsdag 2 november 2011

Underbara produkter!

Ja nu ska jag göra reklam! Jag har hittat en underbar BILLIG produkt.
Jag måste alltid använda en ansiktscreme annars flagar jag liksom bort som den torrboll jag är. Jag köper alltuid de billigare som typ Nivea, Loreal och de här vanliga. Nåt annat har jag itne råd med. När cremen tog slut denna gån så köpte jag denna:












O jag är såld! Min hy är len som en barnawöv och har en lyster jag inte är van vid. Den passar mig som handen i handsken! Trodde inte att det fanns så bra grejer till så låga priser. GILLAR!!!!

När jag ändå håller på med detta reklamande så vill jag apssa på at tala om att högst på min parfymlista, jag ÄLSKAR parfymer, så står CLEAN. Jag blev även här häpen när jag provdoftade något som heter "fresch laundry" och upptäckte att det var så på pricken rätt. Det doftar till 100% nytvättat tvätt som hängt ute i friska luften. Vill ha och har önskat mig till fördelsedagen :-).







Så lita på mig nu, KÖP! Bare köp nästa gång du ska inhandla en bra billig produkt av dessa slag :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar