torsdag 24 maj 2012

De lunkar på

Har visst inte skrivit något på länge, jag har inte tid! Jag åker mc, planerar bröllop, jobbar, är ute i trädgården, äter och sover och försöker ta hand om min familj så gott jag kan ;-).
Har det mesta under kontroll!
Imorgon ska vi på öltältet med sara och Johan, det ska bli jätteroligt. Förra året gick jag ensam hem på natten, tyckte det va en klok ide då att spara taxipengarna. Det tog närmre tre timmar lite lullig i benen och dessutom hade jag feber insåg jag dagen efteråt. Men det va väldigt fridfullt att gå hem mitt i natten och se solen på väg upp och höra fåglarna vakna till liv! Vi kanske gör om det i år men då ska jag ha sällskap så jag inte behöver slänga mig ner i diket av rädsla att bli indragen i en bil med galningar. Ja jisses de va nog en syn när jag kom där o gick...
När det gäller bröllopet är det bara lull-lull kvar. Nu är det en månad kvar och nervositeten kommer o går lite. Dessutom har jag ju övningskört ex antal mil på mc nu, ca 20 mil har det blivit och det går som en dans! O det är unnnnderbart att köra själv. Livet är wätt hyfsat just nu, inget att klaga på :-)!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du njuter av livet!

    SvaraRadera
  2. precis som det ska va,ge faan i och sätt upp en massa höga målsättningar,lev med det lilla,allt annat bara hänger på och löser sig med tiden,0ch du rom byggdes inte på en pisskvart,ni har ju hela livet framför er,ta vara på stunderna.med barn och vänner dom är härliga att tänka på om det uppstår problem,själv njuter jag av att gräset är klippt så det ser pingstfint ut nu.i morrn är det tullgarn hela dan söndag mc-tur till stugan kanske.morfar

    SvaraRadera