fredag 4 maj 2012

Halsband o tiaror

Det här med beslutsångest är banne mig ett dilemma! Jag har sett ytterligare en bild på ett bröllopsfoto där både tiara o halsband ingick och det va fint, antar att det handlar om hur man bär upp det. Jag kommer bli galen innan detta är över! Igår köpte jag två halsband till för att gardera mig, löjligt och idiotiskt ju! Hårfrisörskan har jag inte hört nåt ifrån så det blir nog grannt detta. Borde väl ta tag i det antar jag.
Höll på att få tuppjuck inne på Guldfynd när jag fick veta att mitt presentkort på 4500 kr borde kommit hem i brevlådan vid det här laget! Vadå, skulle det göra det? Varken Anders och jag informerades om det och jag har INTE sett till nåt brev. Gick som på nålar innan jag kom hem och letade igenom tvåtusen kassar med reklam utan att hitta nåt brev från Guldfynd. Jag ringde upp och då har hon fått veta att det kommer som ett rekommenderat brev på posten. Men tack för att ni har koll på dessa rutiner!! Jag höll på att få hjärnblödning!
Jag vill bara få detta överstökat nu, jag kan gå till rådhuset o gifta mig idag. Orkar inte med mer planering och mer beslut!

Vet ni vad jag gjorde igår? Övningskörde mina första mil på motorcykel med Anders, det va jättehärligt och gick över förväntan bra! Så nu letar vi hoj :-)!

Jag funderar återigen på att spärra min blogg, det är människor här med alias som inte läser för att de vill utan av andra anledningar antar jag. Fånigt och irriterande!
Ni får ha en trevlig helg, hoppas att vi slipper snön!

4 kommentarer:

  1. Kul att det går bra med mc.körandet!
    Vad vill du ha för cykel?

    Trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jätteroligt att ha kommit igång! Jag är sugen på en er6-n, bra o billig första hoj :-)!

      Radera
  2. Oj ,inte kul när de skrämmer upp dig så. Hoppas de snart dyker upp.
    Min man körde mc men har inte gjort det sen olyckan. Han sugen men vet inte om han vågar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch då, var det en allvarlig olycka? Min "blivande" :-)man kraschade när jag var höggravid, det gick fort och han krockade med en annan mc men det gick hyfsat bra. Han bet sig i tungan och bröt ett nyckelben, känslan när han ringde på väg till västervik är hemsk. Hoppas han kommer upp på hojen igen när han är redo.

      Radera