fredag 4 maj 2012

Samlar ihop mina höns!

Ja nu är bloggen spärrad! Förstod på olika sätt att anonyma kommentarer egentligen inte VAR anonyma och att man letade info genom att skriva sig i ett alias. Sånt gillar jag inte! Tror också att jag törs skriva mer öppet nu då jag vet att ingen av mina klienter kan läsa om mitt liv och mina åsikter. Bloggen är till för mig OCH nu också bara för ER!

Så det skulle vara trevligt att i detta blogginlägg samla ihop mina höns eller vad ni nu vill kalla er ;-), lämna gärna en kommentar här så jag vet att inloggningen fungerar. Jag tackar er av hela mitt hjärta för att ni vill följa mitt liv och mina tankar. Jag är lite förvånad över att de jag trodde var intresserade av min blogg inte visat något gensvar alls. Men allt sker av en anledning och jag kan inte förvänta mig saker för att jag vill att saker ska vara annorlunda.
Jag är jätteglad att Ni vill följa mig! Tusen kramar.

8 kommentarer:

  1. detta var väl perfekt,nu sållar ju agnarna sig från vetet,hoppas det kommer funka,och du har du skickat nåt skambud på bågen än.lycka till med skrivandet !!jag tittar in ibland morfar

    SvaraRadera
  2. Hej Tinis jag kommer väl kika in ibland :-) dock inte varje dag... Kram

    SvaraRadera
  3. Och jag fattar ingenting! Det senaste inlägget jag har sett är "Solen, solen solen" sedan inget mer. Nu ser jag en massa inlägg här bland annat detta från maj, och tydligen fler där efter. Ser att gift dig i alla fall och du är så vacker!! Eller ni är vackra, jättefina var ni. Väldigt bra foton. Var även in och kollade hos fotografen. Hoppas du mår bra annars också efter alla bröllopsbestyr. Har ju inte sett dig inne hos mig sedan i december så jag tänkte ett tag att du kanske slutat blogga....
    Kram.

    SvaraRadera