söndag 5 september 2010

De va den helgen de ja....

Jaaa, den gick fort. Men de har varit en bra helg. I fredags va de lugnt, lite för lugnt, så jag minns inte ens va vi gjorde.
Igår va vi ALV, de är helt otroligt va bra skädespelarna är och eftersom vi hae Sally med oss märkte skådisarna oss lite väl bra. Så vi pratade nog med alla skådisar, häftigt tyckte Felix som fick svara på alla frågor om namn och ras osv.... Anton tyckte allt att de va en lustig liten hund och både Ida och Alma tog upp henne och kelade.
Sen hade vi husförhör med familjen i Lönneberga. Felix o jag satt på första parkett och tanken på att få en fråga gjorde mig lite smånervös, så löjligt! Anton slängde ut frågan : Hur många budord består TIO guds ord av? Förstår ni att jag satt och funderade på vad svaret va??!! Snacka om trögtänkt när han sa svaret i frågan (ja jag visste det ändå men va lite, lite osäker).
ALV-besöket avslutades med att Felix ramlade i vattnet från topp till tå och i samma veva gjorde Evelina sig illa i stortån så den svullnade upp. Är de inte bättre imorgon blir det röntgen. Så kan de gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar