fredag 3 september 2010

SÄPTÄMBÄR!

September och kaaaallt som i DÄCÄMBÄR!

Vi va på valpkurs igår, de gick kanoners bra. Men de va så kallt! Sallystackarn frös så hon skakade så jag bävar för hur de ska gå i vinter. Kläder till lilla sally? Iuuuh...de hae jag inte räknat med. Hundar med kläder är inte min grej. Men behövs det så får de ju bli så.

Idag är de fredag, hur gött är inte det?! Molnet på himlen är att Evve åker till Göteborg idag men hon behöver mysa med sin pappa också.
Imorgon ska jag försöka putsa alla fönster, de ser för jäv**ga ut efter att Anders har varit så duktig o målat huset. Jag ska ta mig en promis rakt ut i skogen också. Jag mååååste plocka svamp och jag vill hitta dom där svampställena som får hjärtat att slå en volt av lycka! I ca15 år har jag plockat svamp i skogsområdet vid dagis men det går nästan inte längre för jag tror hela Frödinges befolkning är där och plockar, inklusive mig. Så jag måste bredda mina vyer :-)!

Tjingeling, nu ska jag åka o jobba!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar