fredag 10 september 2010

Har jag glömt nåt?

Jag har en känsla som jag inte kan sätta fingret på. Det känns som att jag skulle ha glömt något men jag vet inte vad. Kanske är det för att det är så mycket som ska ske imorgon som jag inte har haft en minut över för att förbereda. För jag har väl inte glömt nåt i jobbet? Nääääe.... va skulle de kunna va. O inte kan jag göra något åt det nu i allafall. Och orosmolnen i jobbet suddade jag ju ut med mina hembesök jag gjorde idag. Näe, jag får helt enkelt skaka av mig känslan och lita på att jag har läget under kontroll.

Har haft trevligt sällskap av Johanna sivertsdotter med familj ikväll. Vi har ätit (otroligt nog efter svärmors wotmos-bjudning) och pratat och ätit och pratat. Allt i största enkelhet precis som jag vill ha det. Nu är jag så trött att jag mer eller mindre sitter här och tvingar upp mina ögon. jag ska pussa på min älskade Felix och ta Sally m ed mig och lägga mig på Anders arm och sova min törnrosa-sömn... Jo det är nog troligt, Sally har ju fått för sig att hon måste kissa på nätterna. Rackarns hund. Sov så gott nattugglor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar