söndag 12 september 2010

Finner inte ord...

...för hur trevlig den här helgen har varit. Men inte heller ord för hur trött jag är. Därför väljer jag att skriva om det när jag är piggare!

Men jag kan berätta att kräftorna vi fiskat är kokta, 6-7 kg ,minsann! Och mestadels av alla inpyrda kläder av eldröken är tvättade. Däremot är inte svampen rensad. Jag tror jag vet vem som skulle uppskatta att få lite svamp så jag ger nog bort den.

Tack mamma, pappa och Seved och Anja som bjöd in oss i den härliga naturen. Vi ska bjuda hit er nån gång- på HAMBURGARE!!! *blinkar med ögat*. Nu väntar vi in trippen till Ullared. Tjohoooo!

2 kommentarer:

  1. tack själva för en trevlig eftermiddag och grill fiskekväll,helt fantastiskt med väder och god stämning.synd bara att du inte fick rtäffa peter,men du kanske ska sova där själv,tack än en gång."morfar"

    SvaraRadera
  2. Mysigt det låter med kräft-fiske..Ni hade tur med vädret iallafall"ute just nu är det ju inget att hurra för..Snett höst regn som duggar alternativt vräker ner"..

    SvaraRadera