måndag 6 september 2010

Längtar efter mor och far

Näe nu har det gått lite för länge sen jag träffade min mamma och pappa. Närmare bestämt.... bara fyra dagar. Men sist va de ju bara en snabbis så de räknas knappt. Jag blir aldrig stor varken i mina egna eller deras ögon, tror jag. Ja de beror ju på vad det handlar om. Min mamma och pappa är två underbara människor som alltid ställer upp och som är otroligt generösa och omtänksamma. Jag älskar er och jag uppskattade verkligen resan vi gjorde till Varberg med blandat innehåll.

1 kommentar:

  1. tack det värmde. det kånns skönt att vasaknad och omtyckt,jag kan bara säga det känns lika danten härlig gemenskap i ullared låt det bli flera shopingresor utan begravning.nu blir det gemensamt kräftfiske med tillbehör på lördag,som jag ser fram emot att få va med barnbarnen,hoppas på fint väder."morfar"

    SvaraRadera