onsdag 10 november 2010

Ghaaa, vart är den??

Min nya fina superdyra mobil har antagligen åkt ur min jackficka någonstans. Har letat, letat, letat som en tok. Ringt hit och dit, överallt. Batteriet är dött så jag kan inte höra den om jag ringer, fördelen är att ingen då kan ringa från den om den är upphittad. Troligt att någon lämnar in den? Nja, finns det såna människor? Iofs så är det så jag skulle ha gjort, lämnat in den till polis eller där den är upphittad.

Va less jag blir! Hade den senast igår förmiddag. Har ett ställe till där den kan tänkas vara, väntar på besked därifrån.... HOPPAS.

6 kommentarer:

  1. JAAAAAA, det hoppas jag med! Så surt om den skulle vara borta! Jag skulle också lämna in den om jag hittade den, men först skulle jag kolla och se om det gick att nå personen genom telefonboken, tex genom föräldrar eller något! Men det är du och jag det, alla är ju inte lika....ärlig?.....eller vad man är, snäll kanske?
    Håller tummarna för att den dyker upp!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. slarv,enda kommetar som finns,vad säger ni till mej senil snöre om halsen,när jag jagar mina glasögon"morfar"

    SvaraRadera
  3. till dig måste fasst telefoni va det bästa med ett evighetsbatteri som man inte kan glömma ladda"morfar"

    SvaraRadera
  4. Ta inte i så du spricker far. Vart dom va dom där distanderna till hjulen nu igen... Hmmm. Ja var va dom nu igen?

    SvaraRadera
  5. distanserna visste jag nästan var dom va ,skulle bara testa er ,HAHA "morfar"ps skönt när grejerna kommer tillbakaDS

    SvaraRadera
  6. Hahaa, mmm visst. O preciiiis likdant va det med min mobil. Jag VISSTE att jag lagt den på skrivbordet och ändå låg den inte där. Fast de gjorde den ju, jag letade för dåligt :-). Ja tack o lov att jag inte hade tappat bort den!

    SvaraRadera