tisdag 30 november 2010

sliter mitt hår!

Anders o Felix beställde tapeter till Felix rum, utan att jag va med. Häll på o få spelet när dom beställt två snarlika ganska plottriga tapeter...
Hade just vant mig och accepterat det när jag nu gick upp och ser ytterligare en tapet med vägar på!!! Ååååhhåååå!!!! Jag får ett psykbryt o jag känner mig skitarg. Visst är de kul och meningen att barnen ska va med och välja men de finns väl gränser??

Gud ge mig kraft att acceptera det jag inte kan förändra....! Kanske sinnesrobönen kan lugna mig.. Naeee inte de heller. Då återstår bara att sova o vakna till en ny dag. Godnatt.

Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. dom vet nog bäst hur dom vill ha det,det tror jag de"morfar"

    SvaraRadera
  2. Jag anade att du skulle tycka det pappa, fnys
    ;-). Men de blir nog bra när de är klart, så klart.

    SvaraRadera