tisdag 2 november 2010

Ingen Zumba här inte!

Näe, för när jag kom hem gjorde kärleken smörgåstårta. Vi har sjuårsdag idag men jag vet i tusan om det va det han tänkte på. Gulligt va det i vilket fall som helst. Dessutom blev min Zumbakompis kidnappad på möhippa.
Så jag valde att stanna hemma och det ångrar jag inte för jag har spelat spel med Felix och tagit det lugnt och bara päst. Lööövely!

Nu väntar sängen. Jag har sovit gott i natt! För jag provade Anders sida av sängen, med andra ord fick han min sida. O vet ni vad det första han säger är!? " Va de lutar på din sida!" Jo tack, de gör de nog men jag har trott att jag inbillar mig. Inte konstigt att jag ligger konstigt och har ont i kroppen. En ny säng? Ja tack, skick hit en bare.

Go natt.

4 kommentarer:

  1. matrialmännen har vad du söker,men köp det bättre och inget hittepå.man får vad man betalar för"morfar"

    SvaraRadera
  2. ja det är nog sant pappa. Jag som tyckte vi köpte en rejäl säng och att vi var noga i valet. MEN - vi köpte den på Ikea. De kanske får bli en gemensam julklapp i år.

    SvaraRadera
  3. ikea har bra sängar men man ska nog inte sova i dom,gäller även jysk tror jag."morfar"

    SvaraRadera
  4. Hahaha, näe vad ska man då ha dom till??? Det blir dyr ved om man ska ha det att elda med!

    SvaraRadera