söndag 28 november 2010

Härlig helg

I fredags åkte saaben mot Kalmar. Anders köpte en övernattning till mig i födelsedagspresent och bjöd på underbar mat på restaurang på kvällen. Jättemysigt när vi väl hittat fram... snurrade omkring lite- dumt att hitta direkt för ovanlighetens skull ;-). Hotellrummet va lite ovanligt med balkar i taket, riktigt nice.

På lördagen inhandlades alla julklappar... till Felix. Det är jättesvårt att hitta till Evelina. Leksaker är ju inte så aktuellt längre. När vi gick inne på Gallerian fick jag tidernas näsblod, känns lite udda att blodet forsar inför en massa stressiga människor till råga på allt mitt i en kattutställning som va just där!! Hittade mynttoaletter till slut, tror ni vi hade något mynt?? Naee... en vänlig själ bjöd oss på en femma :-). Anders sa att det som ut som att nån hade slaktat någon där jag hade gått fram...

Nåväl efter ett tag gick vi på Gina tricot när vi hör ett märkligt ljud. En kvinna går omkring med världens största kakadua på axeln samtidigt som hon kollar på kläder!! HUR vanligt är det?? Kakaduan får fram ljud jag inte visste fanns.

Idag har jag fyllt år. Hela 35 år. Nu är jag närmre 40 = 30 +,  i fem år till. Tack alla som grattat mig.

1 kommentar: