tisdag 9 november 2010

Kl.15.32 en tisdag

Mörkret faller. Hur kan det va mörkt redan? Va fasen, klockan är bara 15.32!!!
Jag är trött idag, inget vidare pigg, gnällig- inombords. Vill hem ock kramas, lägga mig under en filt i soffan och bli daltad med. It will never ever happen.
Jag är en quinna som myser av att bli daltad med, om det är på mitt sätt :-). Kärleksdalt- inte tycksyndommigdalt.

Nu tar jag kärran med nya snösulorna på och drar hem. Vet att Felix ville leka i snön... Åååååh vad jag vill det- not. Men vad gör man inte för krabaterna hemma. Första "snön" (regnblasket) måste ju tas till vara på :-).

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig, man mår ju så där ibland!
    Det kanske känns bättre i dag???
    Du, vilken snygg och stilren blogg du har fått till här! "tummen upp"
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Locknetoka! Jodå, det känns väl bra idag, går upp och ner :-). Jo jag gillar stilen på bloggen, men jag tröttnar ju alldeles för fort!

    SvaraRadera