onsdag 15 december 2010

Intensivt

Står här och stryker efter att jag ätit mat. Nu rullar det på och jag har nåt att göra hela hela tiden. Så är det antagligen för de flesta nu för tiden. Men jag känner mig ganska lugn, jag har klapparna under kontroll, granen är klädd, tomtarna får vänta några dagar till och det ska inte plockas upp några mängder heller för den delen.

Felix är och åker skriller med far sin, ja orkte inte följe me ida! Jag måste hinna med här hemma också. Imorgon ska jag på julbord med jobbet. JOOO det är sant. Vi får 300 kr att äta för, resten får man lägga till själv (jag tror det är nåot åt de hållen iaf). I helgen tänkte jag att jag ska ta mig an den årliga knäcken, OCH så klart Rocky road, ett måste. Kanske ska jag ge mig på att göra egen fudge med Whiskeysmak också, hur svårt kan de va?? Ja vi får väl se.

Jag har nervvärk som gör mig nervig!! Och irriterad för ingen ser ju och förstår hur jävligt det är när de värker på de där speciella sättet ner i benet. Men usch va jag drar mig för att söka för eländet, jag gnäller och klagar mellan varven men jag har fortfarande inte gått till en läkare. Jo för några år sen förstås, hade en skiktröntgen på g men så vips så låg en felix i min mage och röntgen blev aldrig av... jag va så irriterad på folk förr som klagade men aldrig gick till läkaren. Nu börjar jag förstå att de där kanske kommer med åldern. Vill man inte erkänna att kroppen sakta men säkert blir sämre... Huvaligen.

Nu ska jag gå upp o ta fram lite fika till grabbarna, de är nog stelfrusna när de snart kommer hem. Evelina har laddat med badvatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar