onsdag 8 december 2010

Min historia

Jag kikade in på min gamla blogg (bloggspace) idag. Jisses vad jag bloggar bra ;-)!!!
Jag har haft blogg i tre år nu men jag har ju bytt och velat hit och dit av olika anledningar. På den förra hittade jag iaf ett inlägg där jag kortfattat skrivit ner min lilla livshistoria, eller iaf grunden till den. Här är länken till det eftersom jag av nån märklig anledning inte kunde kopiera texten. Håll till godo!

http://tissanova.bloggspace.se/1212715/Vet-inte-om-ni-vet/

2 kommentarer:

  1. Ja och jag hade ju redan skrivit en kommentar om vad jag anser om blodsband i det inlägget på bloggspace! :-DDD

    SvaraRadera
  2. konstigt att jag inte kommenterat nåt till detta inlägg..har ju följt din blogg så länge! håller med dig i det du skriver...de är inte blodsbanden som är det viktiga utan att man känner sig trygg och omtyckt, tyvärr jobbar inte alltid soc på det sättet,märkte jag tydligt under de åren jag jobbade på långanäs...men skönt att få höra att du fick stanna kvar. =)
    starkt att du delar med dig lite granna av ditt privata liv!
    kram på dig tina!
    /mel

    SvaraRadera