torsdag 30 december 2010

Snart smäller det!

Dagen innan nyår och jag står och stryker. Va tråkig jag är, men det är ganska skönt o stryka när man kommit igång. Tankarna kan fara omkring fritt i skallen. Just nu cirkulerar siffrorna 3174 icke i rangordning i mitt huvud!! Siffror kan göra en riktigt tokig bland, jag är lite kryptisk här o kommer så förbli.

Jag är megasugen på att inköpa mig min systemkamera som jag har suktat efter nu i mer än 10 år. Varför slår jag inte slag i saken när det är något jag verkligen vill!? Men man vill använda pengarna till så mycket...

Imorgon är de som sagt nyår och det blir lugnt tillsammans med mor och far, en kalvfile och lite kräftor. Fint sällskap måste jag säga! Jag undrar hur Sally kommer reagera på nyårsraketerna, jag ska stanna inne med henne vid tolvslaget. Zeke brukar vara ett nervknippe och röjer runt i huset och kryper under allt han hittar. Stackars djur alltså, de måste va hemskt. Men iallafall.... :

Gott Nytt År 2011 !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar