torsdag 30 december 2010

Jävla skitgarn!

Mitt tålamod är inte till ända men just nu är det färdiglekt med dom där kvastskaften till stickor!! Jag har VERKLIGEN försökt o nu kan jag till o med lägga upp min maskor själv. Men jag vet inte, jag har en känsla av att det kanske inte är dessa stickor man ska börja med som nybörjare??? O garnet!!? Det ÄR ju trådar som filtar åt alla jävla håll. Tur att HM har fina halsdukar. Men jag har inte gett upp, å nej. Kvällen är ung!
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

  1. vad vad det jag sa,men dom 10 första halsdukarna är värrst,du kan fråga mamma om hjälp,blev det nån kamera eller"morfar

    SvaraRadera
  2. Garnet eller stickorna! Kan det inte vara den som håller i grejorna som det är fel på? Ha ha ha.....

    SvaraRadera
  3. Anonym (?), jo naturligtvis är det så! Det vet alla som känner mig :-). O alla vet att mitt tålamod tryter när det börjar jäklas, det ska bara fungera i min värld! Jag låtsas in i det längsta att det är fel på allt annat än mig ;-)..

    SvaraRadera
  4. det är härligt när inte allt går som tåget,men bara träna på,övning ger färdighet."morfar"

    SvaraRadera