måndag 20 december 2010

Yeees!! Där satt den!

11 000 sidvisningar! Så vilka är ni nu då som har loggat in idag?

Okej, jag bjuder på en måndagsfräckis till er :-).

En blondin ( här tillägger jag, Tina, att hårfärgen inte spelar nån somm helst jäkla roll )...

... kom in till Posten och ville skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands. Den manliga expediten sa att det kostar 750 kr.
- Jag har inga pengar men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma.
Expediten tittar på henne med ett höjt ögonbryn:
- Vad som helst?
- Ja, svarar hon, vad som helst.
- Okej, följ med mig...
De går in på ett rum och stänger dörren.
- Nu, gå ner på knä, säger expediten.
Blondinen går ner på knä.
- Dra ner gylfen.
Blondinen drar ner gylfen.
- Ta fram "Petter Niklas"...
Blondinen tar fram "Petter Niklas" med båda händerna.
- Sätt igång, säger expediten och blundar.
Blondinen för sakta sin mun fram till "Petter Niklas", formar sina läppar och säger:
- Hallå, mamma.. Kan du höra mig?


Jaa så kan de gå när inte haspen är på...eller när inte alla bestick ligger i lådan, eller när inte alla chipas är i påsen, när inte hissen går ända upp eller när inte alla hästarna är i stallet eller..... Jag lägger ner där. Ni fattar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar