fredag 14 april 2017

Lång, lång fredag

Idag är mina grabbar på Elmia bilutställning enligt tradition. Jag brukar följa med men i år fick jag stanna hemma. Inget jag sörjer jättemycket mer än att jag gärna skulle vilja något roligt med Felix nu.

Vi är många som vaknar upp till snö idag, aprilvädret lever upp till ryktet och facebook överbelamras med snöbilder. Jag ska definitivt inte gå ut o göra några snöänglar utan ska stanna här inne i min lugna vrå och sova, titta på Prison Break, äta lite godis och läsa lite sociallagar. Diskat och fixat undan har jag redan gjort.

Jag hade en bra ryggdag igår, fantastiskt! Idag ligger jag inte på sidan och stog upp och åt frukost. Men jag hade en bra dag igår.

Jag sa till Anders igår att jag hade velat ha lite fräscha tulpaner till påsk. Två gånger sa jag det. Men näe... Det slutade med att jag,  Evelina och Sally tog en promenad till affärn och jag köpte mina egna tulpaner. O vilka tulpaner!!! De är SÅ vackra, som rosor nästan! Bra att Anders inte "ville" lyssna, då fick jag både promenad och de tulpaner jag ville ha :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar