fredag 23 april 2010

Fredag

Ja äntligen är det fredag igen!

Evelina ska på disco ikväll, vissa anser kanske att hon inte borde få gå på disco efter gårdagens sanningar som jag inte tänker berätta om öppet här. Jag hoppas hon lär av misstagen och minns samtidigt själv hur det var att bli tonåring, inte lätt alla gånger.

Jag är inte heller av den naturen att jag tror på straff, jag anser att det är bättre att prata om det så att man förstår vidden av det inträffade. Händer det igen så blir det antagligen någon form av konsekvens.

Så nu är hon i fullgång och förbereder sig inför discot. Jag tror att hon har vissa förväntnigar på en viss ung R...

Resten av oss ska till svärmor och äta fredags middag och ikväll kommer pappa och mamma hit med kött, härligt med fredag!

Fasen va det kliar! Zeke har dragit in löss!!! Det kröp massa odjur i pälsen på honom så han åkte ut med dunder och brak för att vädra pälsen. Nu inbillar jag mig att lössen har hoppat över på mig.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar