måndag 26 april 2010

Vill vara hemma!

Den här helgen har gett mig mersmak. Jag har inte alls lust att jobba! Jag vill vara hemma och njuta av vår och trädgård. Men det är som jag brukar säga "bara att gilla läget och bita ihop".

Mamma och pappa kom med jordfräsen i högsta hugg igår så nu har vi satt potatis och så har jag planterat om jordgubbarna. Alla "måsten" i trädgården är gjorda. Nu är det bara underhåll och "nyskapande" som gäller. Helt underbart!

Jag älskar min familj- hela min stora familj med gamla, unga, äldre, små och stora individer. Jag älskar livet.

2 kommentarer:

  1. tänk att så lite kan göra så mycket vi är snart klara med trädgården här också, sen är det bara fisket kvar "morfar"

    SvaraRadera
  2. Pappa: Eran megaträdgård blir man väl aldrig klar med!?
    Ja vad vi längtar efter att fiska nu. Speciellt två små luvar här hemma. Ja den mindre lite mer kanske, det spörs om Evelina tycker lika synd om fiskarna i år...

    SvaraRadera