tisdag 20 april 2010

Min älskade tjeja


Jisses vilken go tjej jag har. Söt som socker!


Vi har varit i Västervik och shoppat loss idag. Hon fyller snart 11 år och hon vill ha kläder. Så hon har fått kläder, OCH efter mycket om och men en väska- Converse a´400 kr!!! Men de va de värt för hon har haft en kasse till skolan nu och vägrat köpa de väskor jag har föreslagit, o jag har vägrat köpa de hon har velat ha. Vi har haft en toppendag. Egentligen skulle jag ha tagit cellprov idag, äntligen. Men de ringde i morse och sa att min doktor sitter fast på Madeira.... Så det blir att boka ytterligare än tid- inte mycket att gräma sig över. Evelina och jag åkte ändå eftersom vi hade planerat det. Vi har som sagt myst och gått och lufsat i alla möjliga affärer.

Nu ska jag sätta på ett par koppar kaffe och njuta av resten av familjen.

1 kommentar:

  1. Ja, vilken fin tjej! Kan tänka mig att hon också tyckt att det varit en bra dag!
    Men jag blir dessutom intresserad av tapeten i bakgrunden! Är det något du har på färgbild? Så man kan få se!
    Kram!

    SvaraRadera