måndag 26 april 2010

Härliga formuleringar!

Felix är en höjdare på att få till det. Här kommer ett par formuleringar han har slängt iväg på sista tiden.

"Jag är så kär i Linda att jag tappar skinnet (med betoning på skinnet)"

"Ska vi cykla en promenad?"

" Jag älskar Evelina tre miljoner, dig mamma älskar jag fyra ton och pappa älskar jag 120850897652000.... ( o så fortsatte han i en oändlighet med siffror för pappa är alltid bäst)".

Han har sagt så mycket härliga kommentarer men jag glömmer så snabbt tyvärr, ska försöka skriva upp dom lite oftare. För det är ju för härligt när man minns de här efter ett tag.

4 kommentarer:

  1. jag fattar vad han menar, hur mycket han gillar mej håller han för sig själv."morfar"

    SvaraRadera
  2. Pappa: Hahaha, ja det finns inte tillräckligt med rader för att skriva ner hur mycket han tycker om morfar :-).

    SvaraRadera
  3. Ja men det är ju hur gulligt som helst!
    Och precis som du säger så glömmer man ju vad de säger fast man tror att man ska komma ihåg!
    Lena hade också en sifferskala på hur mycket hon tyckte om. Kommer ju inte ihåg men det var alltid samma ramsa hon drog! Men typ 40 miljoner 20 hundra eller något sådant tyckte hon om mig!
    Kram!

    SvaraRadera