måndag 20 juni 2011

Poff!

Poff sa de idag och jag tappade all lust! Vet inte vad som hände men nu har det varit roligt alldeles för länge kanske?! Jajaja, det är bara o invänta nedförsbacken igen. Har ju tyckt att det har varit toppenbra att kliva upp till jobbet varje morgon i snart ett halvår så att det blir motigt i perioder hör väl till. Det är väl lite mycket som ska klaffa så här innan semestern också, o så är jag så innerligt trött!!! Men idag har jag röjt bland alla mina kläder, jisses va kläder jag har! Har organiserat om i garderoberna så nu blir de ordning o reda o kläder på galjar istället för vikt i lådor, känns så träligt när man strykt kläder och viker dom  efteråt.

På midsommarafton drar vi. Till Liseberg! Struntar i alla måsten och har roligt på ett sätt vi inte tidigare provat på midsommar. Jag tycker det känns skönt. Förstår att mina nära och kära kanske tycker vi är väldigt tråkiga men ibland får man tänka på sig själv och det gjorde vi nu.

Näe, nu är det kvällsmatsdags för kidsen,tycker minsann det sög till i min egen mage. Färsk ruccola från landet och salami, ja det funkar nog känner jag! Godnatt godnatt!

1 kommentar:

  1. hehe ja tänk om allt skulle gå i dur,då skulle det aldrig finnas något roligt att se fram mot.tänk en raksträcka härifrån till kiruna,så tråkigt,tur med lite uppförsbackar,så man kan stanna till och pusta.se framåt,semester,abborrfiske,kräftfiske,kantarellplockning,och framförallt,detta underbara att ha ett riktigt jobb att gå till med fina arbetskamrater,inte alla det förunnat"morfar"

    SvaraRadera