söndag 12 juni 2011

Yeeehaa! Här är jag igen!

Kan ni tänka er. Min underbara man (blivande, någon gång, hoppas jag) har köpt "mig" en laptop så nu kan jag blogga och äntligen se mina foton på ett bra sätt. Kanske får jag tillbaka min blogglust nu, hoppas också att jag slipper knasgökar som den där trevliga människan härjade här inne på min blogg för ett tag sedan.

Men hörrni! Jag känner ju inte igen mig härinne för fem öre. Instrumentpanel och allt är omgjort och allt tar lite längre tid så här i början. Tyckte det va mycket bra så som det var innan men det är möjligt att det är ännu bättre nu, jag kan ingetsäga än så länge.
Jag har bytt header, är inte särskilt nöjd men behövde en nystart. De får la duga så länge :-).

Det har inte hänt så mycket sen sist. Jo, det har blivit betydligt varmare. And I lööööve it. Näe vet ni vad, nu har jag suttit och trixat ett par timmar och karl´n har varit på grabbaktiviteter hela dagen och "ramlade" in här nu, så jag ska höra hur hans dag har varit. Gonatt gonatt, imorgon ska jag försöka få över lite fräscha foto och se mig om i bloggvärlden (om inte vädret är toppen för då ska jag ta vara på det). Nattinatt.


The love of my life

1 kommentar: