onsdag 22 juni 2011

Ynklig

Jag känner mig ynklig idag... har haft tårarna hängande. Ja visst, de kan väl va PMS. Kalla de va som helst men jag tycker inte om när jag känner så här och nu va det så länge sen. Jag har haft ett elände på jobbet för att få saker gjorda och telefonsamtal och behandlingssamtal utförda. Men jag ska väl inte undkomma o va nere jag heller. Det tillhör.
Men ibland känns de som att jag glöms bort. O när jag känner så blir jag ännu mer ynklig. Ynkynklig!

Men nu är det bara o bita ihop! Anders fyller år imorgon och jag kom ju på vad jag skulle köpa! Kläder från Staydirt såklart, dessa svindyra kläder som jag aktat mig för. Är egentligen inte överförtjust i deras kläder, de är så plottriga och dyra! Men jag tror nog att dessa faller Anders i smaken, hoppas det.
Anders förbereder maten till imorgon, vilken karl va!? O det kan jag lova- de blir inte vilken mat som helst. Lammracks, kalvfile och fläskfile- allt fanns i frysen (kära mor och far)!

Ynkynklig är dagens ord. Morgondagens ord är semesterdags :-)!

2 kommentarer:

  1. det blir nog bra ,blir det rotmos eller pära som tilltugg morfar

    SvaraRadera
  2. Tina gumman, kramar till dig

    SvaraRadera