tisdag 14 juni 2011

Sommarlov Evelina!




Oj vilken söt dotter jag har. Vet i tusan vart hon fått dessa vackra drag ifrån!
Idag har hon slutat klass 5, jag kan inte fatta det. Men sådan är verkligheten och det är bara att va tacksam och inte ta något för givet. Nu är det sommarlov som gäller, det gäller att passa på att njuta. Om några år börjar allvaret med sommarjobb osv...

Evelina, du gör mig stolt. Fortsätt vara den du är, men snälla, lita på att jag ibland vet bättre än dig, ibland ;-).

2 kommentarer:

  1. Åh vilken himla fin tjej! Och visst går tiden fort! Man hinner inte med. och jag håller med, ibland vet mammor bäst, men bara ibland! ;-D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. jaa eve lyssna på mamma,hon gjorde alltid det när hon var som du,eller lite äldre,aldrig svar emot,en jättehärlig eve har vi och en lika fin felix,med lite vemod blickar man framåt och ser att man är inte ung längre,men inte klaga fått ett verkligt fint liv,med förhoppningsvis ännu många år med mycket att glädjas åt."morfar

    SvaraRadera