tisdag 21 juni 2011

Tänka sig, jag är inte bakom flötet.

Denna dag har tyvärr gått i samma anda. Jag är inte på topp! Jag har en energitjuv som tar min energi och idag blev jag varse vad det handlar om. Tur att det visade sig att jag fick bekräftat att det inte va jag som tänkte helt åt skogen! Vissa människor kan ibland, säkert helt ovetandes men otaktiskt, indirekt tala om att jag är helt ute och cyklar och att jag egentligen inte fattar ETT dugg. Då är det rätt gutt när det visar sig att det visar sig vara t v ä r t o m. Som någon jag känner brukar säga om något hon inte gillar "TACK. FÖR. KAFFET". Jaja, nog om det. Jag har ju semester snart!
Och eftersom det blivit lite byte av jobb nu hipp som happ här under sommaren för min andra hälft så gick jag in till chefen och frågade om hon kunde tänkas, om de inte va för besvärligt, vilja ge mig lov att ta en veckas semester extra, redan NÄSTA vecka. O tänka sig, de gick an! O helt plötsligt så har jag massor att styra upp på tre dagar! Underbart är kort!

Ikväll har jag plockat en hel bytta med jordgubbar, älskart! På torsdag fyller Anders år. Oooo no, jag har som vanligt inte en aning om vad jag ska hitta på. Häcksax och allt sånt har han redan fått! Kläder har han fått! Köksredskap har han fått! Mig har han fått! Ja jag vet då inte vad jag ska hitta på, förslag mottages tacksamt!

Nu, tack. för. kaffet ;-)!

1 kommentar:

  1. det är nog ok,får inte va så självkritisk,det lutar åt en god whiskey till anders,kommer lindrigt undan då,ska köpa ett par giggar till felix,får se vad som kan tänkas till lina"morfar"

    SvaraRadera