lördag 29 augusti 2009

Barnkalas!

Imorgon fyller vår lilla Felix 4 år så idag har vi haft ett litet barnkalas. Jag har svårt att förstå att han börjar bli så stor min lilla pojk...

På fm va vi på marknad i hultsfred. Jag hittade ovanligt mycket att köpa, strumpor, tröjor, keramik mm. Vi stannade o tittade på indianerna oxå men dom tyckte inte Felix om särskilt mycket, han gömde sig bakom vagnen... Själv är jag väldigt fascinerad av dessa vackra människor. Jag har en dröm om att någon gång besöka indianerna i syd-amerika...

Ikväll har vi tittat på speedway, jag börjar bli lite insatt och sitter o hejar o tappar andan mellan varven. Det är verkligen roligt! Och det blev ju till och med svensk seger iom att Andreas Jonsson tog segern!

Ledsenheten sedan igår har lagt sig. Det brukar den göra efter ett tag när man kan se lite mer sansat på situationer som uppstår. Nu är de läggdags! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar